33028, м. Рівне, вул. Замкова, 29

Особистий прийом громадян

Особистий прийом громадян є важливим заходом реалізації конституційного права громадян на звернення та одним із важливих напрямків діяльності органів та установ юстиції.

Прийом громадян керівництовом та посадовиви особами Головного територіального управління юстиції здійснюється у встановлені дні та години, відповідно до наказу Головного територіального управління юстиції у Рівненській області від 26.02.2018 № 37/07 «Про затвердження Графіка особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Рівненській області» та наказу Головного територіального управління юстиції у Рівненській області від 26.02.2018 № 37/07 «Про затвердження Графіка особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного територіального управління юстиції у Рівненській області".

У разі відсутності начальника Головного територіального управління юстиції у Рівненській області прийом громадян проводять уповноважені ним посадові особи.

Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого розв’язання поставлених відвідувачем питань може залучити до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів або одержати від них потрібну інформацію.

Прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюється в порядку, встановленому законодавством, при потребі - за участю перекладача.

Прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.

Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

Питання, з якими звертаються громадяни, вирішуються при можливості безпосередньо на особистому прийомі. Особа, яка веде прийом, керується нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:

 

До уваги громадян!

Для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану Міністерство юстиції України запровадило пілотний проект «Онлайн-запис через Інтернет на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану».

За допомогою цього проету у громадянина є можливість записатися на прийом до начальника обраного відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зричний для нього день та час за допомогою веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Також громадянин може подати заяви до відділу з питань державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. Ввійти на веб-портал можна за наступним посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua/