33028, м. Рівне, вул. Замкова, 29

11-06-2019

Що робити, якщо ціна товару чи послуги на ціннику і у чеку не співпадає?


В рамках проєкту "Я МАЮ ПРАВО!" розповідаємо алгоритм дій у тому випадку, коли ціна за товар чи послугу на ціннику відрізняється від ціни у чеку.
Зауважимо, що інформація про ціну товару повинна бути надана споживачеві до придбання товару (послуги).

Цінник має бути:

✔️чіткий і простий для розуміння;
✔️ відображає ціну кожної одиниці або категорії продукції;
✔️ включає всі податки та платежі, які сплачуються під час придбання.

ПАМ'ЯТАЙТЕ❗️Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.

При виникненні непорозумінь при розрахунку за товар:

1) Зверніться до адміністрації магазину з вимогою повернути різницю між ціною на ціннику та у чеку.

2) У випадку відмови - зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

✍️Корисні контакти:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби - (044) 364-77-80.
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби - www.consumer.gov.ua.
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги - 0 800 213 103.