33028, м. Рівне, вул. Замкова, 29

30-05-2019

Що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється від обміну/повернення товару?


В межах проекту "Я МАЮ ПРАВО!" пояснюємо, що робити, щоб повернути/обміняти придбаний в інтернет-магазині товар.

1.Збережіть документ, що підтверджує оплату/отримання товару.
2.Переконайтеся, що товар зберігся у первісному вигляді.
3.Протягом 14 днів з дня купівлі зверніться до продавця з вимогою повернути/обміняти товар.
4.Повідомте, як можна забрати товар – витрати за пересилку покладаються на продавця або за домовленістю сторін.

Якщо продавець відмовляється прийняти/ обміняти товар:

✔️ Переконайтеся, що володієте інформацією про суб'єкта господарювання, який здійснив продаж.
✔️ Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
Судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.

✍️Корисні контакти:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби - (044) 364-77-80.
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби - www.consumer.gov.ua.
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги - 0 800 213 103.