33028, м. Рівне, вул. Замкова, 29

тел./факс: (0362) 63-40-46, e-mail: rivnejust@mail.rv.ua, info@rv.minjust.gov.ua

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ
У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Особистий прийом громадян

Особистий прийом громадян є важливим заходом реалізації конституційного права громадян на звернення та одним із важливих напрямків діяльності органів та установ юстиції.

Прийом громадян керівництовом та посадовиви особами Головного територіального управління юстиції здійснюється у встановлені дні та години, відповідно до наказу Головного територіального управління юстиції у Рівненській області від 26.02.2018 № 37/07 «Про затвердження Графіка особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Рівненській області» та наказу Головного територіального управління юстиції у Рівненській області від 26.02.2018 № 37/07 «Про затвердження Графіка особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного територіального управління юстиції у Рівненській області".

У разі відсутності начальника Головного територіального управління юстиції у Рівненській області прийом громадян проводять уповноважені ним посадові особи.

Прийом громадян посадовими особами Головного територіального управління юстиції у Рівненській області в режимі відеоконференц-зв’язку здійснюється відповідно до Порядку проведення особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України та його територіальних органах в режимі відеоконференц-зв’язку згідно затвердженого Графіка особистого прийому громадян посадовими особами Головного територіального управління юстиції у Рівненській області у режимі відеоконференц-зв"язку, затвердженого наказом Головного територіального управління юстиції у Рівненській області від 01.02.2018 № 14/07. Запис на особистий прийом та розгляд звернень у режимі відеоконференц-зв’язку здійснюється шляхом подання заявки в межах графіка особистого прийому відповідної посадової особи та встановленого часу. (з пошаговою інструкцією проведення особистого прийому у режимі відеоконференц-звязку можна ознайомитись тут)

Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого розв’язання поставлених відвідувачем питань може залучити до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів або одержати від них потрібну інформацію.

Прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюється в порядку, встановленому законодавством, при потребі - за участю перекладача.

Прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.

Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

Питання, з якими звертаються громадяни, вирішуються при можливості безпосередньо на особистому прийомі. Особа, яка веде прийом, керується нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:

 

До уваги громадян!

Для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану Міністерство юстиції України запровадило пілотний проект «Онлайн-запис через Інтернет на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану».

За допомогою цього проету у громадянина є можливість записатися на прийом до начальника обраного відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зричний для нього день та час за допомогою веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Також громадянин може подати заяви до відділу з питань державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. Ввійти на веб-портал можна за наступним посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua/

 

Як реалізувати своє право на звернення, якщо не має можливості покинути домівку?

   Міністерством юстиції України вправаджено пілотний проект прийому громадян в режимі відеоконференцзв'язку. Серед територіальних органів Міністерства юстиції України проведення особистого прийому громадян в режимі відеоконференц-зв'язку можливе і у Головному територіальному управлінні юстиції у Рівненській області. 
Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення в режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється на спеціальному веб-порталі https://kap.minjust.gov.ua/
   Після заповнення клієнтом реєстраційної форми та завершення реєстрації засобами веб-порталу надається можливість отримання електронних сервісів по прийому громадян і їх розгляду звернень в посадовими особами режимі відеоконференц-зв'язку.
  На веб-порталі розміщуються актуальні графіки особистого прийому громадян із зазначенням посадових осіб відповідного органу, які здійснюють прийом відвідувачів, дати, часу прийому в режимі відеоконференц-зв'язку, а також тривалості сеансу - для одного заявника сеанс не може перевищувати 30 хвилин.
  Запис на особистий прийом та розгляд звернень в режимі відеоконференц-зв'язку здійснюється зареєстрованими і авторизованими відвідувачами шляхом подачі заявки на сеанс відеоконференц-зв'язку в рамках графіку особистого прийому відповідної посадової особи і встановленого часу.
  Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку повинна містити:
- Короткий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення;
- Відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (за потреби і в разі наявності таких документів);
- Бажані дату і час проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в рамках запропонованого графіка прийому відповідної посадової особи і встановленого часу.
  У разі якщо бажані дата та час вже обрані іншим відвідувачем,- засобами веб порталу відвідувачеві пропонується вибрати інші вільні дату і час сеансу відеоконференц-зв'язку з відповідною посадовою особою. Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку є заявою про приєднання до договору з організатором відеоконференц-зв'язку.
  Після відправки заявки протягом 1 робочого дня клієнту надходить повідомлення про підтвердження прийняття заявки до попереднього розгляду. Кожна заявка має унікальний реєстраційний номер, який є незмінним.
  Подачі заявок на особистий прийом в режимі відеоконференц-зв'язку здійснюється за 7 календарних днів до дати прийому посадової особи згідно з графіком.
  Проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в Мін'юсті і його територіальних органах здійснюється в спеціально відведеному, обладнаному необхідними технічними засобами, місці.
  Хід і результати особистого прийому та розгляду звернень громадян в режимі відеоконференц-зв'язку фіксуються за допомогою технічних засобів.

Календар

травень 2018
пнвтсрчтптсбнд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Онлайн-чат
Графік
ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ
Онлайн сервіс
Сетам
Кар'єра
Погашення заборгованості
ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН
Повідом про копрупцію
Запобігання корупції
Я маю право!
Відео

© 2015-2018 ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ