33028, м. Рівне, вул. Замкова, 29

27-09-2018

Невдовзі подати заяву для реєстрації шлюбу чи народження дитини можна буде до місцевого ЦНАПу


Семінар із адміністраторами Центрів надання адміністративних послуг та начальниками районних і міських відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Рівненській області відбувся у четвер, 27 вересня.

Під час семінару обговорили питання прийому заяв та документів для здійснення державної реєстрації актів цивільного стану. Адже невдовзі подавати заяви та документи потрібні для здійснення такої реєстрації можна буде й до місцевих ЦНАПів. Це стосується державної реєстрації шлюбу, народження, смерті, розлучення або зміни імені. Присутніх на семінарі адміністраторів навчали, які документи потрібні для державної реєстрації шлюбу чи народження дитини.

– Наразі відбувається процес децентралізації адміністративних послуг Мін’юсту. Відділи ДРАЦС як і раніше надаватимуть послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Але разом з тим найближчим часом подати заяву та необхідний пакет документів для реєстрації, наприклад, шлюбу чи народження дитини можна буде також і у місцевих ЦНАПах. Нині мова йде про послуги, які стосуються повсякденного життя кожного громадянина: реєстрація народження і смерті, реєстрація шлюбу і розлучення, зміна прізвища, зміна імені. Громадянин, який подав документи для здійснення реєстрації шлюбу чи народження дитини до ЦНАПу, зможе забрати там й відповідні свідоцтва. Але безпосередньо сама державна реєстрація актів цивільного стану й надалі буде здійснюватися органами ДРАЦС. Тому сьогодні ми маємо стати партнерами і помічниками адміністраторів ЦНАПів у цьому питанні. Юстиція розроблятиме технологічні і інформаційні картки, методичні рекомендації щодо того, які документи потрібно приймати для реєстрації шлюбу чи розлучення, народження чи смерті, яким має бути алгоритм дій працівника ЦНАПу, – пояснює начальник Головного територіального управління юстиції у Рівненській області Оксана Сальчук.